Search This Blog

Zirbad Di Siiiiniiii !


Dalam dua-tiga menjak ni, mungkin dua-tiga minggu, atau dua-tiga bulan ada sibuk banyak. Kena lagi World Cup 2006, campur dengan AF4, mungkin tak banyak cerita yang saya boleh kongsikan di sini.

Camanapun, saya sentiasa lepak di http://kadusmusic.tambalut.com, melihat perkembangan para artis tempatan di Sabah, http://www.akademifantasia.net untuk melihat perkembangan forum pelajar AF4 di situ.

And yang sioooknya I'll be at http://www.guritom.com, especially di laman Video beliau. Kena register sebagai member lah. Hanya untuk nonton ja, download-minta maaf.


Mari Kita Lihat Kedudukan Pelajar AF4
http://www.astro.com.my/akademi_fantasia

Di tambah kemas kinikan pada 28.sep.2006. Selepas seberapa bulan konsert AF4 tamat dan diketahui siapa juaranya- of course Faizal AF4, kini detiknya kita mengetahui siapa tuan punya lagu yang sentiasa berkumandang di stesen-stesen udara radio utama di Malaysia.

Baiklah, dalam nukilan tambahan ini, saya ingin menyentuh perkembangan terbaru, lagu empunya pelajar(yang kini bergelar bintang bersinar) yang tercorot iaitu Velvet AF4, Kini Detiknya.

Mungkin lagu juara AF4 sentiasa berkumandang di radio stesen Era (mungkin-sebab saya jarang dengar diudarakan), kerana dialah juara, bagi mukalah orang cakap. Tetapi, lagu Kini Detiknya oleh Velvet AF4 sentiasa diminta, -requested- mat salleh cakap, di stesen radio yang Lebih Hangat Daripada Biasa, hotfm - http://hotfm.com.my . Begitulah nasib orang. Untung batu, tenggelam. Untung sabut, timbullah. Mai kita lihat beberapa links yang seronok untuk di lawati...

http://movies.groups.yahoo.com/group/velvet-af4/

http://www.youtube.com/watch?v=QlkAZ77mOqI

http://www.youtube.com/watch?v=xgaGnzScWoU

http://z7.invisionfree.com/Velvet_FC/index.php?act=site

ok sampai jumpa lagi...

VELVET Malatop!

2 comments:

  1. AnonymousJune 22, 2006

    Bah ging.. bilang mau pi minum-minum teh di Sugar Bun. Bila lagi? He he he he...

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 29, 2006

    Wah.... masi tgk AF ka?

    ReplyDelete













Like us on Facebook